Loftus: Xəyallar Zalı

Loftus: Xəyallar Zalı



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

"Bağların mərkəzində böyük bir ev var idi, burada indi yalnız xarabalıq parçası qalmışdı. Kənd camaatının ataları tərəfindən onlardan əvvəl çəkindikləri bir yer idi. Bu barədə çox şey söylənildi və hamısı pis idi. Nə gündüz, nə də gecə heç kim ona yaxınlaşmadı. Kənddə bu, pis və qorxunc hər şeyin sinonimi idi. "

~ William Hope Hodgson, Borderland Evi

III. Ölülər Evi

Konak yeni yolun sonunda qürurla dayandı 1, qadının çox yaxşı tanıdığı dəmir qapıların o biri tərəfində. Bir vaxtlar çox sevilən bir ev, pis bir yerə basdırılmış bir cəsəd kimi tərk edilmiş və lənətlənmişdi 2. Sahibsiz və kimsəsiz məskən, hazırda çoxdan keçmiş bir dövrün çürüyən gözəlliyidir. Ən yaxşı 19 əsl sənət əsəri ci əsr sənətkarları, yenidən tikintisində heç bir xərc çəkilməmişdir. Ancaq bu, sonda onun süqutu ilə nəticələnəcək. Qaranlıq üçün bütün səylər boşa çıxmalı idi və qorxu hələ də divarları arasında yan -yana hökm sürməyə davam edirdi. Və indi ruhu, işığın və həyatın içəri girməsini maneə törədən pəncərələrin arxasında gizlidir. Hər hansı bir sakin hələ də uzanırsa, onlar insandan başqa bir şey deyillər.

Bu Xəyallar Zalı, əslində heç vaxt sahib olmamasına baxmayaraq, varlığı boyunca adlarını və əllərini dəfələrlə dəyişmişdir; heç olmasa, fani varlıqlar tərəfindən deyil. Normand mənşəli Redmondlara və daha sonra şanslı Loftus ailəsinə əlavə olaraq iki Katolik əmrinə sahibdir. Salonu Müqəddəs Məryəmin Manastırı olaraq adlandıran və Novimiate rahibələri və Rosminian Ordeninin Providence Bacıları (1937) təhsil alan Benediktlilər (1917-1935). İkincisi, tərk edilmiş Salonu gənc qızlar üçün bir monastır və məktəbə çevirdi və yerli əhalinin həftəlik kütləvi mərasimdə iştirak etməsi üçün bir şapel qurdu. Ancaq, bütün ölümlü sakinlər kimi, Salonda qalmaları acı ölüm xatirələri ilə dolu qısa bir müddət olardı.

Bir daha, Hall 1983 -cü ildə Michael Devereaux tərəfindən alınana qədər tərk ediləcək; Loftus Hall Hotel olaraq yenidən qapılarını açacaq. Ancaq Mayklın həyatı bu evdə alındı. Həyat yoldaşı Kay və ya Kitty, ayrılmağı söyləyənə qədər Salonda qalmağa davam etdi. Və beləcə paltar və şəxsi əşyalarını belə qoyaraq, çox tələsik etdi. Bir daha görünməyəcək. Deyəsən Salon onun həyatını xilas etmişdi. Və boş, yenə də girov olmağa davam etdik.

İlk baxışdan boş görünsə də, pislik və ölüm yalnız daimi sakinlər idi və həmişə də olmuşdur. Qaranlığın əbədiyyətləri olaraq, divarları daxilində mövcud olan hər bir həyatı ehtirasla yeyirdilər.

Loftus Hall, County Wexford tarixini formalaşdıran və töhfə verən iki görkəmli ailənin eviydi, Tarixi ev indi saysız -hesabsız xəyallar və tələyə düşmüş ruhlar və daha yaşlı bir kirayəçiyə sahibdir. Qadın bu qaranlıq, daha yaşlı enerjini ilk gördüyüm gün hiss etdi, ikimiz də indiki qapıların yanında dayandığımızda məni hiss etdi. Bunun nə olduğuna tam əmin deyildi, amma onu fəth edən qorxu və zülm hissini unuda bilmirdi; mütləq qaranlıq. Qədim bir qüvvə olduğuna əmin idi; indiki Salonun mövcudluğundan əvvəl və ya bu baxımdan, bu ulduzlu torpaq üzərində inşa edilmiş binalardan hər hansı biri. Qadın yaxşı bilirdi ki, Loftus Hall, "Hook yarımadasındakı mənzərəyə hakim olan qaranlıq və açıq yer kimi bir ölkə malikanəsi üçün ən qeyri -adi bir yer" tutur.

***

Mövcud bina, Loftus Hall Demesne olaraq bilinən ərazidə inşa edilmiş üç ailə evindən biridir. "Demesne" termini, 14-cü əsrdə İngiltərə-Fransa mülkiyyət hüququndan götürüldüyü zaman "demayn" və ya "demeyn" sözlərindən əmələ gəlmişdir. O dövrdə İngilis-Fransız forması "demeine" idi. "Demesne", bir şəxsi və ya malikanəni əhatə edən, sahibi tərəfindən şəxsi istifadəsi üçün saxlanılan torpaq kimi təsvir edilə bilər; binalar, bağlar, əkin sahələri və meşələr var idi. Geyik parkı, İngiltərə-Normanlar tərəfindən İrlandiyada təqdim olunan payız geyikləri ilə dolu erkən dövrlərin ən fərqli xüsusiyyəti idi. Bura həm də Dubhanın Müqəddəs Quyusunun (Duffin quyusu olaraq da bilinir) yerləşdiyi yer idi. Külək əsən və Hall körfəzini vuran qayalara və aşınan dalğalara baxan sevimli uçurum gəzintisinə girildi. Quyu "Hook Kilsəsindən təxminən yarım mil şimalda və Rathfield no. Demesne Torpaq Xəritəsində9. Əlbəttə ki, Loftus Hall -dan Şimalda və düz yolda, uşaqlıqda qorxduğum və bu gün də görülə bilən dairəvi kurqan və ya üzük kurqanı idi.

***

Nəcib Redmond ailəsinin iqamətgahı talan və sədaqətsizlik və hətta daha çox qan tökməklə yalnız Henri Loftusun əlində bitmişdi. Çox yaxşı tanıdığım bu bədbəxt yer 17 -ci əsrin möhtəşəm bir evi idi. Məşqçi evi və divarlı bağımız da daxil olmaqla köməkçi tikililər hamımızı ötüb. Ev iki mərtəbəli və doqquz körfəzli idi. Çatdırılmış bir dam və dik bir çuxurla örtülmüşdü. O vaxt bizi izləyən iki daş qartal, bu əzab yerinin yeni gözətçi dirəklərində oturmalı idi. İqamətgahın, hələ də qalmaqda olan və bu gün də görülə bilən top finials ilə üst -üstə qoyulmuş hündür daş dayaqları olan bir qapısı var idi. Həm də perili bir goblen otağı var idi. Həqiqətən sevgimizdən qorxuruq; ölmək iqtidarında deyil, hələ də soyuq və indi cansız divarlarının içində yaşayırdı.

Annanın evi, artıq əsrlər boyu idi və nə qədər gözəl olsa da, Böyük Zalda özümü rahat hiss etdiyimi deyə bilmərəm. Kölgələr, cızıltılar və iniltilər, pıçıltılar və qışqırıqlar əbədi olaraq divarları içərisində yaşadı. Evil, təməlinin bir hissəsidir və hətta o vaxtlar da gəzən saray bir çox ruhu və sirri saxlayırdı. Loftus Hall qədər köhnə bir yerdə bu qaçılmazdır. Köhnə evlər əsrarəngizdir. Tarixi mülklərin həmişə saysız -hesabsız görünməz qonaqlarla birlikdə gəldiyini və çox şeyin gizli qaldığını nəzərə almaq lazımdır. İçlərində yaşayan insanlar vasitəsilə canlanırlar. İnsanlarla eyni şəkildə nəfəs alır, sevir və xəyal qururlar. Səssizcə qışqırdıqca hər ürək döyüntü və hər göz yaşından peşman olan oyanış. Və diqqətlə dinləsək, bu cür izah edilə bilməyən səslərin mənasını anlaya bilərik. Zamanla divarlar xarab olur və möhtəşəmliyi azalır. Ondan sonra skelet quruluşu və ruhu qalır; içində yaşayan və ölənlərin əbədi xatirələri. Və əslində, xəyallar həqiqətən nədir. Bir zamanlar olduğumuz şeylərin kölgələri, amma nədənsə imtina edir və ya mövcudluğunu dayandıra bilmirik. Ancaq bəzi şeylər yalnız sonsuza qədər nəzərdə tutulmur; təbii deyil. Olduğumuz qədər qeyri -təbii və qeyri -insani. Və belə şeylərlə birlikdə cinlər və canavarlar var. Xəyallar kabusa çevrilir ...

***

Müəllif: Helena B. Scott və Steve Meyler

Bütün şəkillər Steve Meyler -in müəllif hüququdur və icazə ilə nəşr olunur.

Bu məqalə " Loftus: Xəyallar Salonu Müəllif Helena B. Scott tərəfindən çəkilmiş fotoşəkillərlə Steve Meyler . Ətraflı oxuyun: www.thehallofdreams.com

Qeydlər:

1 Fritzell tərəfindən 1771 -ci il sorğusunda göründüyü kimi Loftus Hall Demesne -in orijinal xəritələrinə baxaraq, əvvəlki Salona orijinal girişin Portergate -dən bir yolla keçdiyinə inanırıq. Əvvəlki qapı, divarın bağlandığı yerlərdə yerləşəcəkdi, halbuki qapının harada olacağını göstərmək üçün qalan menteşələr, indi kərpiclənmişdi.

2 Qurbanlıq yer olduğu güman edilən druidlərin yaşadığı, lakin sonradan 1180 -ci ildə bir Norman qalasının tikildiyi ərazi. Kilsələr kimi Norman tikililəri tez -tez bütpərəst ərazilərdə tikilirdi və ehtimal ki, o vaxtlar eyni şəkildə xeyir -dua almış ola bilərlər. , bədbəxtliyin qarşısını almaq üçün adətlərə riayət edərək qanla vəftiz edildi.


Loftus: Xəyallar Zalı - Tarix

Loftus Hall İlk olaraq 1170 -ci ildə bir qala olaraq inşa edilmiş Loftus Hall indi təmir edilmiş bir malikanədir.

İlk dəfə 1350 -ci ildə qurulduğundan bəri, Loftus Hall bir memarlıq möcüzəsi olaraq qalır. İrlandiya, Fethard-on-Sea dənizindəki bu heyrətamiz gürcü malikanəsinə uzun müddətdir ki, gözəlliyi ilə hörmət bəsləyir, lakin qorxunc xəyal nağılları ilə də terrora ilham verir.

Əfsanəyə görə, 1775 -ci ildə bir gecə sirli bir adam qapını döydü və əvvəlcə hər şey normal görünsə də, ailə tezliklə onun şeytan olduğunu öyrəndi. Hekayədə deyildiyi kimi, sahibinin qızı dırnaqlarını görəndə ömrü boyu travma aldı və ruhu o vaxtdan bəri salonlarda gəzdi.

Bu günə qədər, Loftus Hall ’ -nin ən son sahibləri ziyarətçilərə qorxulu turlar və ürkütücü gecələr təklif edir. 22 otaqlı malikanəni 2020-ci ildə 2.87 milyon dollara satışa çıxarsalar da, gələcəkdə Loftus Hall sahibi kimsə, şübhəsiz ki, onun xəyal qoyduğu mirasını da mənimsəməlidir.


Loftus: Xəyallar Zalı - Tarix

Hook Yarımadasının qısa tarixi

Hook Head (Rinn Duáin), İrlandiya, Wexford County bölgəsində, üç qardaş çayının (Nore, Suir və Barrow) mənsəbinin şərq tərəfində yerləşən bir başlıqdır.

Hook yarımadasının bir hissəsidir və tarixi Loftus Hall qəsəbəsinə bitişikdir. R734 -də, Wexford şəhərindən 50 km məsafədə yerləşir.

Hook Head, İngilis dilində "Hook və ya Crook tərəfindən" deyimində geniş istifadə olunduğunu söyləyir. Oliver Cromwellin Hook tərəfindən Waterfordu götürməyinə (ağzının Wexford tərəfində) və ya Crookun (vadinin Waterford tərəfindəki bir kənd) verdiyi sözdən irəli gələn bir ifadə.

Loftus Zalı

Loftus Hall, Hook yarımadasında yerləşən böyük bir malikanədir.

Hook Yarımadasının ucundakı Hook Fənərinə doğru hərəkət edərkən sağ tərəfdə yerləşir.

İlk qala bu ərazidə 1170 -ci ildə Norman Cəngavəri tərəfindən inşa edilmişdir Raymond Les Gros, İrlandiya kimliyini uyğunlaşdırmaq üçün soyadını Redmond olaraq dəyişən.

Redmond ailəsi, Qara Ölüm dövründə qalanı əvəz etmək üçün Salonu 1350 -ci ildə inşa etdi.

Daha sonra Redmond Hall olaraq tanındı və Cromwellian fəthinin bir hissəsi olaraq İngilis Əkinçilər olan Loftus Ailəsinə verildikdə 1650 -ci illərə qədər Redmond ailəsində qaldı.

Redmond Hall daha sonra Loftus Hall oldu.

1666 -cı ildə Nikolas Loftusun oğlu Henry Loftus Salonda məskunlaşanda Loftus Ailəsinin əsas iqamətgahı oldu.

Bu gün mövcud olan bina, Kraliça Viktoriya Viktoriyanın ziyarətinə hazırlaşmaq üçün 1872-1879 -cu illərdə Elyin 4 -cü Markası John Wellington Graham Loftus tərəfindən ciddi şəkildə təmir edilmişdir. Anası Lady Jane Loftus, Ely'nin Martionessi, 1851-1889 -cu illərdə Kraliça Viktoriya ilə yataq otağının xanımı idi.

Loftus Hall -un təmiri, xanım Jane Loftusun çox vaxtını Kraliça Viktoriya ilə keçirdiyi Osbourne House -dan ilhamlandı. Təəssüf ki, Kraliçanın səfəri heç vaxt baş vermədi və Loftus ailəsi bütün işlərin ardınca böyük bir borcla qaldı.

1889 -cu ildə vəfatından və bir il sonra analarının ölümündən sonra İflas edilmiş əmlak satışa çıxarıldı.

1917 -ci ildə Loftus Zalı, Benediktin əmri ilə 18 ildir salonda yaşayan rahibələr tərəfindən alındı. Daha sonra 1980 -ci illərin əvvəllərinə qədər sifarişə qoşulmaq istəyən qızlar üçün bir məktəb olaraq The Sisters of Providence tərəfindən alındı ​​və idarə edildi.

1983 -cü ildə Michael Deveraux tərəfindən satın alındı ​​və 1990 -cı illərin əvvəllərində yenidən bağlanan "Loftus Hall Hotel" olaraq yenidən açıldı.

2011 -ci ilin sonlarına qədər Deveraux -un sağ qalan ailəsinə məxsus idi və indiki sahiblərinə, Bannowdan olan Quigley ailəsinə satıldı.

Quigley Ailəsi, Hall satın alındıqda yararsız vəziyyətdə olduğu üçün böyük bir öhdəlik götürmüşdür. Quruluşu təmin etdilər və Loftus salonunun gələcək illərini təmin etmək üçün divarlı bağları, həyəti və evi yenidən yaratmaq üçün böyük addımlar atırlar.

Loftus Hall Əfsanəsi

LOftus Hall, qaranlıq mənzərədə tək və sərt durur, Bu Zəmin qorxunc hekayəsinə əlavə edir.

İllərdir Şeytanın ziyarət etdiyi deyilənə görə, ətrafdan gələn bir çox insan qaranlıqdan sonra buraya girməyə əsəbləşir.

Əfsanəyə görə, dənizdəki fırtına zamanı qaranlıq bir qərib, gəmisi kobud dənizləri olan yaxınlıqdakı Slade Harbora sürüldükdən sonra atla Halla yaxınlaşdı. Sığınacaq axtarmağa dəvət edildi və o vaxtlar Hallda yaşayan Tottenham Ailəsi ilə bir neçə gün keçirdi. Gənc Xanım Anne Tottenham xüsusilə bu qaranlıq bir qəriblə birlikdə çəkildi və başı üstə yıxıldı. Bir gecə kart oyunu zamanı bir kartı yerə atdı və onu əymək üçün əyilərkən, qaranlıq bir qəribin ayaqları yerinə dırnaqlı dırnaqları olduğunu gördü. Gördüklərini anlayan kimi, alov topunda damdan atdı.

Anne heç vaxt sağalmadı, şok və çılğınlıq vəziyyətinə düşdü və ailəsi onu kimsənin görməyindən qorxaraq qobelen otağına bağladı. Bir neçə il sonra hələ çox gənc olaraq öldü, amma ölümü xidmətçi olaraq azad edilmədi. və ailə üzvləri onun gecə evdə gəzdiyini gördülər. Ailənin yerli katolik keşişi Fr. Yayıcılar Salonu qovur, lakin o, qobelen otağını çıxara bilmədi.

Bu hekayə illərlə izah edildi və bir çoxları Salonun müəyyən yerləri, atmosferi, temperaturu və ümumi narahatlıq hissi ilə bağlı bir şey olduğunu söylədilər.

Loftus Hall, 2012-ci ildə ev turları üçün yenidən ictimaiyyətə açıldığından insanlar, Salonda onları təəccübləndirən şeyləri hiss etdiklərini və gördüklərini iddia edirlər.


LOFTUS

Loctushum, Locteshusum (xi cent.) Lofthusum (xii cent.) Lofthus (xii-xv cent.) Loftous, Loftos (xiii cent.) Lofthouse (xiii – xix cent.).

Cəmiyyətdə bazar şəhəri Loftus və cənubda şimalda Gallihowe, Deepdale və Street Houses ilə birlikdə High and Low Wapley'nin (fn.1) təcrid olunmuş təsərrüfatları var. Sahəsi 3.744 hektardır ki, bunun da 137 hektarı sahildir, 6 hektarı daxili sularla örtülmüşdür, (fn. 2) 885 hektar əkin sahəsidir, 1.741 akr daimi ot və 457 hektar meşə və əkin sahələridir. (fn. 3)

Bütün qəsəbə Loftus adlanır, lakin 1308-9 -cu illərdə olduğu kimi bir axınla Şimali Loftus və Cənubi Loftusa bölünür. (fn. 4)

1615-1633 -cü illər arasında, Şimali Loftusun ümumi tarlalarındakı və tarlalarındakı bütün əkin, çəmən və otlaq sahələri malikanəni satın alan fermerlər arasında bölüşdürüldü. (fn. 5) Məbədin cənubundakı köhnə evlərin torpağının üstün keyfiyyətə sahib olduğu söylənir, burada xeyli miqdarda qədim meşəlik var və 1791 -ci ildə Handale Abbeyli Tomas Richardson İncəsənət Cəmiyyəti tərəfindən mükafatlandırıldı. hələ də çiçəklənən qarışıq taxta (fn. 6) ilə 40 hektar ərazi əkib. Torpaq alt oolit, aşağı, orta və yuxarı lias, torpağın güclü gilidir. Sərt ağ qumdaşı bina məqsədləri üçün alınır (fn. 7) alum qaya, 1603–77 -ci illərdə Sir Thomas Chalonerə yazdığı bir məktubda qeyd edilmişdir (fn. 8) və şum işlərinə 1657–88 -dən bir qədər əvvəl başlamışdı. malikanənin lordunun kirayəsi ilə (fn. 9), onu 1665 -ci ildə hər il 400 funt sterlinqə Crown -a kirayəyə verən (fn. 10) və Sir Entoninin təhdidlərinə baxmayaraq kirayəni illik 300 funta endirməkdən imtina etdi. Ashley Cooper. (fn. 11) 1673 -cü ildə işlər müvəqqəti olaraq dayandırıldı və nəticədə işçilər üçün tikilmiş dayaq və dayaqlar dəniz tərəfindən məhv edildi. (fn. 12) 1717-ci ildə Şimali Loftus malikanəsinə aid olan şeylər şum evlər, minalar və qayalar, bütün digər mədənlər, bataqlıqlar, çuxurlar, tavalar, sarnıçlar, kömür qazanları, sığınacaqlar və dayaqlar idi. (fn. 13) 1831 -ci ildə əhalinin sayında 140 azalma, alum işlərinin amortizasiya vəziyyətinə və nəticədə Amerikaya mühacirətə aid edildi. (fn. 14) 1861–71 -ci illərdə dəmir sənayesinin başlaması səbəbindən əhalinin iki dəfədən çox artdığı bildirilir. (fn. 15) Dəmir daşı əvvəlcə əridilməsi üçün Midlsbroya göndərilmişdi, lakin indi burada Skinningrove Dəmir Dökümxanası qurulmuşdur. 1874 -cü ildə North Loftus minalarının krallığı Skinningrovedan cənab Anthony Lax Maynard'a, South Loftus Mines -dən Zetland qraflığına aid idi. (fn. 16) Loftus-da taxta sahələri və mişar fabrikləri var.

Yorkshire sahil xətti hündürlüyü 300 ft-dən 625 ft-ə qədər dəyişən böyük Hummersea uçurumunu meydana gətirərək bu kilsədə qərbə görə geri çəkilir. Ən yüksək nöqtəsində Gallihowe var. Middle Gill, cənubda High Wapley tərəfindən 650 ft yüksəklikdə yüksəlir və Handale və ya Grendale Cistercian priorysinin yerindən şimala axır. (fn. 17) İndi heç bir qalıq yoxdur, ancaq 1808 -ci ildə şapelin qərb ucunda 1830 -cu ildə burada skeletlərin tapıldığı görüləcəkdi. bu tarix, lakin Avropa müharibəsi zamanı tələbatın azalması səbəbindən işlər dayandırıldı, (fn. 19) və 1846 -cı ilə qədər söküldü. (fn. 20)

Priori tərk etdikdən sonra axın Wapley, Handale və Loftus Woodsdan şimala axır, Holywell Farm və Cottage -dən keçərək Loftus Mill -in qərbindəki Liverton Mill Beck -ə qoşulur. Kilsənin şərqində Uzaq və Yaxın Foulsyke tərəfindən yüksələn bir qol, Loftus kəndini iki hissəyə bölür və Loftus Millini çevirir (21 -ci fn), baş beklə birləşməzdən əvvəl Kilton Beck olaraq kiçik bir yerə enir. Loftus və Skinningrove arasındakı dənizə yaxşı meşəlik vadi.

Whitby və Saltburn yolunda 1 mil aralıda olan Loftus, şimal -şərq dəmir yolunun Whitby və Saltburn xəttində bir stansiyaya malikdir. 1894 -cü il Yerli Hökumət Qanunu (fn. 22) ilə qurulan şəhər bölgəsi, Loftus, Liverton və Skinningrove kilisələrindən ibarətdir. Madencilik sənayesinə baxmayaraq, yaraşıqlı bir şəhər, mərkəzində Bələdiyyə Binası və Müqəddəs Leonard kilsəsi olan köhnə High Street ətrafında böyüdü. Hər yerdə ağaclar çoxdur. 1808 -ci ildə, həftəlik bir bazarın bu yaxınlarda başladığı və məzun işçiləri üçün bir rahatlıq olduğu bildirildi (23 -cü fn), şənbə günü keçirilən donuz, ət və tərəvəz bazarının Zetland Markasına aid olduğunu iddia edir. qədim bir nizamnamə, Loftus Urban District Council tərəfindən kirayəyə verilir. (fn. 24) İyunda hər il yun yarmarkası keçirilir.

Zetlandiya Marquess tərəfindən ictimai bir ibtidai məktəb inşa edildi və 1906 -cı ildə bir Roma Katolik məktəbi açıldı. SS şərəfinə həsr olunmuş bir Roma Katolik kilsəsi var. Joseph və Cuthbert, Camaat, Wesleyan və İbtidai Metodist şapelləri də var.

Loftusdakı əsas mesaj, Tomas Humet tərəfindən 13 -cü əsrdə Guisborough Priory -ə verildi (25 -ci fn) və 17 -ci (26 -cı əsrlər) -dən 19 -cu əsrə qədər malikanənin lordları burada yaşadı. Şəhəri xeyli yaxşılaşdıran Sir Robert Dundas, Loftus Hall tikdirdi. (fn. 27)

Müəssisə 1844-cü ildə tikilmiş və İtalyan üslubundadır.

Wapley Moor (fn. 28) Cockpit Hill -də uzun illərdir ki, ağaclarla əkilmiş bir sümük qalıqları olduğu güman edilən bir tumulusda bir cist və skelet tapıldı. (fn. 29)

İndi bir təsərrüfat olan Rosecroft, 12-ci əsrdə xatırlanır (fn. 30) və 11-ci əsrin Roscheltorp yeri ilə bir əlaqəsi ola bilər. (fn. 31) Kilsədəki digər köhnə adlar Boythorp, Brakynwath, Selandes, Midilheveth, Fulfredale, Warthouflates, Wartesecteflates, Crudescroft, Croseflat, Blakestayndale, Grundlous, Grenhals super Raclyfes, Westmyfeldra, Helmerbetravra, Blaberhefeld (fn. 32) (xiii cent.) Tibthorpe (fn. 33) (xvi cent.) Alamclose, Lathefield, Scawes, Castle Cliff, (fn. 34) və Scotgate adlı bir yaxın (fn. 35) (xvii cent.) Radcliffe Close, Marrs, Micklehow və Longtailles bağlayır (fn. 36) (xviii cent.).

Mənzillər

İki villa var idi LOFTUS (fn. 37) 1086 -cı ildə hər biri 4 carucates torpaqdan ibarət idi. Fəthdən əvvəl Northumberland Siward Earl burada 'malikanə' olaraq 4 carucates saxladı, sonra 48 funt sterlinq idi, lakin 1086 tullantı. Malikanəyə 'Roscheltorp,' Hinderwell, Boulby, (fn. 38) Easington, Liverton, Guisborough, Rockcliff, Upleatham, Marske, West Leatham, (fn. 39) Lazingby və Lackerby, (fn. 40) aid idi. hamısı 46½ carucates geld, və hamısı, Easington istisna olmaqla, atdı. (fn. 41) 1074 -cü ildən əvvəl bütün bu torpaqlar Chesterli Hugh Earl'a verilmişdi (fn. 42) və hələ də 13. əsrin sonlarında Chester qalasındakı qəyyumluq üçün Loftusdan cərimə ödənilirdi (fn. 43) baxmayaraq Earl Hughun torpaqları çoxdan sonra sonradan başçı olan Percysə keçdi. (fn. 44)

Birinci Peter de Brusdan (fn. 45) bir mesne lordluğu (fn. 46) Skelton Fauconbergsinə (fn. 47) və onlardan Skeltonun sonrakı lordlarına endi. (fn. 48)

Kirayəçi Richard Bardenin 13. əsrdə Fəthdən sonra (həm Şimali, həm də Cənubi Loftusun) lordu olduğu söylənirdi. (fn. 49) Qardaşı və varisi Rogerin razılığı ilə Robert de Butterwickin xidmətlərini Guisborough Priory -dən burada 3 carucates torpaq üçün (fn. 50) subenfeoffed, lakin bir oğlu və varisi Geoffrey, (fn. 51) buraxaraq öldü. ) bəlkə də Loftusun 1179–80 -ci illərdə aid olduğu Geoffrey. (fn. 52) Geoffrey, 1201 -ci ildə Loftusu William de Stutevillə (fn. 55) yetişdirən və dənizləri keçən, qohumu və varisi (fn. 53) William de Sauchay, (fn. 54) tərəfindən yerinə yetirildi. Kralın düşmənləri ilə birlikdə İngilis torpaqlarını itirdi və 1205 -ci ildə mesne ağası Peter de Brus Loftusla görüşdüyü üçün cərimə ödəyir. (fn. 56) Brus lordları malikanəni və villanın bir hissəsini öz əllərində saxladılar (fn. 57), üçüncü Peter de Brus yəqin ki, bütün tədbirlərdə torpaq, dəyirman verdiyi əmisi Simon de Brusu alt -üst etdi. və dəyirmanın kostyumu. (fn. 58) Daha sonra 1272 -ci ildə vəfat edən Peter (fn. 59), ruhu və atalarının və varislərinin ruhu üçün dua etmək üçün bir keşiş tapmaq üçün bu kirayəni Guisborough Priory -ə buraxdı. (fn. 60) malikanə və dəyirman sonradan həmin evin dağılmasına qədər Guisborough Priory şirkətinə məxsus idi. (fn. 61)

Dəyirman, William de Sauchay zamanında malikanəyə aid idi, (fn. 62), həm əvvəl, həm də sonra kirayəçilərin əlində idi. II Henry dövründə qızları və varisləri Emma və Maudu tərk edən bir Tybaud tərəfindən 3 carucates torpaq ilə keçirildiyi deyilir. (fn. 63) 1230–1 -ci illərdə Emma nəslindən olan Roger de Butterwick və Maud soyundan Peter oğlu Roger (fn. 64) bu kirayələr haqqında mübahisə etdilər. (fn. 65) Sonra qızlarını və varislərini qoyan Alexander de Butterwick gəldi, Humphrey de Lazingby oğlu Peter ilə evləndi, Cecily isə Peter de Lazingby 6 -ya pul verən Tomas de St Martin ilə evləndi.s. 5d. dəyirmanın kirayəsi. (fn. 66) 1278 -ci ildə Humphrey oğlu Peter, Guisborough Priory -yə (fn. 67), habelə Cecily və oğlu William -ın bütün hüquqlarından imtina etdi. (fn. 68) South Loftus'ta Robert de Lazingby'nin oğlu John'un kilosu 1305 -ci ildə qeyd edilmişdir. (fn. 69) 1465 -ci il yalvarışına görə 'South Loftus malikanəsi' 1327 -ci ildə William de Embleton (Elmedon) tərəfindən verilmişdir. ) Richard de Thornton və Denise həyat yoldaşı və onların məsələsi, qalanları William'ın varislərinə şərti olaraq geri dönən quyruqlu Roger Terry oğlu William'a belə bir problem vermədilər. (fn. 70) Thorntons və Terrys'in varislərinin uğursuzluğuna görə malikanə Tomas de Embleton tərəfindən qrant verənin nəvəsi olaraq iddia edildi. (fn. 71) Bu holdinqin başqa tarixi tapılmadı.

Hümetslər bəlkə də bu ailələrin nəzarəti altında idi. Birinci Peter de Brusun villanın bir hissəsini 1272 -ci ildə burada 4 carucates tutan William Humet və digər kiracıların atalarına (fn. 72) verdiyini söyləyirlər. (Fn. 73) Bundan əvvəl isə Tomas Eudo de Humetin oğlu, Guisborough Priory -yə kostyum və hovuzu olan bağçanın yanında baş yaşayış evi və dəyirmanı verdi. (fn. 74) Hümetslər hələ də 1428 -ci ildə Cənubi Loftusda kirayədə qaldılar. (fn. 75)

Tac, priori təslim edildikdən sonra 1602 -ci ilə qədər malikanəni saxlamış kimi görünür, Tibthorpe adlı yaxınlıq, müxtəlif mesajlar və son zamanlar Guisborough Priory -ə aid olan 32 oxgangs, Londondan Richard Burrell və William Allenə verildi. (fn. 76) Bu kirayə evləri sonradan malikanə olaraq tanındı ŞİMAL LOFTUS, (fn. 77) South Loftus Handale -ə bağlanır. Richard Burrell, 1615 -ci ildə malikanəni Şimali Loftuslu fermerlər tərəfindən təyin edilmiş üç qəyyumdan biri olan William Duck'a satdı. malikanə (fn. 79) Philip təxminən 1633 -cü ildə öldü və oğlu Philip (fn. 80) 1651 -ci ildə malikanəni Zachary Steward'a (fn. 81) DD, buranın John Stewardın qardaşı və varisi, (fn. 82) haqq. (fn. 83) 1655-66 -cı illərdə Zachary, oğlu Zachary (fn. 84) (yaşadığı 1666), qızı və varisi Məryəm (fn. 85) Thomas Moore ilə evlənmiş olmalı idi, çünki 1694 və 1695 -ci illərdə Thomas Moore , Həyat yoldaşı Məryəm və Zachary Steward Moore, Məryəmin varislərinə qarşı bir zəmanətlə malikanəni məskunlaşdırdılar. (fn. 86) malikanə, Angram Grange'li Tomas Murun qardaşı Zachary Steward Moore'un sahibi olaraq, (fn. 87) 1717 -ci ildə 'Papists' mülkləri arasında qeydiyyata alındı. (fn. 88) Bir oyunçu təyin edildi 'Şimali və Güney Loftus malikanəsi' 1738 -ci ildə Zachary Harmage Moore (fn. 89) tərəfindən 'yaddaş boşa çıxdı.' (fn. 90) O, Loftusu indiki sahibinin Zetlandiya Markesinin əcdadı Sir Robert Dundasa (fn. 91) satdı. (fn. 92)

Handale -dən Beckwith. Argent bir cheveron gules kövrək və ya üç arxa başı arasında iki gül və bir çox demi fleurs de lisin arasında həkk olunmuş salatası olan qüllər və baş qüllələri yıxdı..

Cistercian rahibələrinin priori HANDALE (ləqəb Grendale, xii-xiv cent. Grindale, xvi-xviii cent. Handle, xviii cent.), 1133 -cü ildə (93 -cü il) Dunsleydən Richard de Percy'nin oğlu William tərəfindən (94 -cü il) Domesday kirayəçisinin kiçik oğlu tərəfindən qurulduğu bildirilir. Ləğv edildikdə, sayt və əlavələr 40 olaraq qiymətləndirildis. (fn. 95) malikanə 1540 -cı ildə Yorkdan olan zərgər Ralph Beckwith -ə kirayəyə verildi (fn. 96) və monastırın yanındakı sahənin və dəyirmanın çevrilməsi Crown tərəfindən 1543 -cü ildə Ambrose Beckwithə satıldı. 97) ailəsi burada özünü qurdu. Ambrose, 1575 -ci ildə və ya ondan əvvəl 'malikanə və ya sərmayə mesajı' ilə əlaqədar olaraq öldü, 1624 -cü ildə ölən Leonard adlı bir oğlu və varisi (fn. 98) buraxdı və qardaşı Rogerin oğlu Newark tərəfindən yerinə yetirildi. (fn. 99) Newark 1656 -cı ildə öldü. Oğlu və varisi Leonard (fn. 100) 1660–1 -ci illərin əvvəllərində 'South Loftus' malikanəsi olaraq malikanə və dəyirmanı məskunlaşdırdı. (fn. 101) Leonardın oğulları Roger və William (fn. 102) övladsız öldü, lakin oğlu Newarkın oğlu Roger 1741 -ci ildə Handale Abbeyində yaşayırdı (fn. 103) və Handale Abbey -in malikanələri üçün oyunçu təyin etdi. və 1748 -ci ildə Wapley. (fn. 104) 1758 -ci ildə uşaqsız (fn. 105) ölən Roger, (fn. 106), qızı Staithes -in cənab Sandersonuna və varisi Tomas Richardson ilə evləndi. 1808 -ci ildə sahibi Tomas Stephenson tərəfindən satın alındı. (fn. 107) malikanə 1819 -cu ildə həyat yoldaşı John Buckton və Ann tərəfindən Tomas Ceksona (fn. 108) çatdırıldı və 1846 -cı ildə John Bellə məxsus idi. (fn. 109) O vaxtdan bəri Thirsk inişini izlədi (q.v.).

Nin villası WAPLEY (Walplo, Walepol, Wapelhou, Walplwe, xiii cent. Walplowe, xiii – xvi cent. Wapley, Whaplowe, xvi cent. Wayplay, xvii cent. Waupley, Woapley, xvii cent.) Loftus ilə birlikdə William de Sauchaydan birinci Peterə keçdi. de Brus, Handale rahibələrinə verdi. (fn. 110) 1544–55 -ci ilin Martında dağıldıqdan sonra malikanə York Baş yepiskopuna verildi (fn. 111) və o vaxtdan bəri Marske malikanəsi ilə enmişdir (fn. 112) (q.v.).

Kilsə

Kilsəsi ST. LEONARD 1811 -ci ildə yenidən quruldu, keçmiş bina 1808 -ci ildə Graves tərəfindən baxımsız vəziyyətdə 'orta və təvazökar bir bina' olaraq təsvir edildi. (fn. 113) 1846 -cı ildə Ord kilsəni 'memarlıq dühasına heç bir böyük parıltı verməyən, əsasən Bonomi tərəfindən tikilmiş, düz, lakin geniş bir bina' olaraq xarakterizə edir. (fn. 114) 1811 -ci ildə tikildiyi kimi qalan qərb qülləsi istisna olmaqla, kilsə 1901 -ci ildə demək olar ki, tamamilə yenidən quruldu, yalnız köhnə qərb və cənub divarlarının bəzi hissələri qaldı və indi 33 metrlik bir kanaldan ibarətdir. 6 düym x 24 ft., Şimal vestry və orqan kamerası, 60 ft x 24 ft., Şimal koridor 10 fut eni və qərb qülləsi 9 ft kvadrat, bütün bu ölçülər daxilidir. Şans və nef arasında heç bir struktur bölünmə yoxdur, hər ikisi də davamlı olaraq qırmızı kirəmitli karo örtüklü bir dam altında. Yeni bina, Gothic üslubundadır, beş işıqdan ibarət böyük sivri pəncərəsi və şərq ucunda dik cizgilər və koridorda dörd uclu tağdan ibarət bir arcade. Şimal tərəfdə aydın bir hekayə var və koridorun düz bir açılı damı var. Bina heç bir memarlıq baxımından maraq doğurmur. Qala qapalı bir parapet ilə bitir və şəhərə doğru şimal və qərb tərəfdə bir saat düyməsinə malikdir.

Şrift və armaturların hamısı müasirdir və orqan 1902 -ci ilə aiddir. Biri 1811 -ci ilə aid olan iki zəng var, digəri isə qotik hərflərlə yazılmış "Ave Maria gratia" yazılı köhnə bir zəngi müasir şəkildə düzəldir.

Lövhə, işarəsi olmayan və olduqca düz dizaynlı gümüş bir fincandan və çox aşınmış dörd nişanlı bir patendən ibarətdir (tarix məktubu, ehtimal ki, 1713 -cü ilə aiddir) və üzərində "Hədiyyənin Hədiyyəsi" yazılmışdır. d . H. S. Hildyard M.A. Parish Rektoru, Lofthouse, A.D. 1859. ' Bir qalay bayrağı və boşqab da var. (fn. 115)

Qeydlər 1697 -ci ildə başlayır.

Advowson

1086 -cı ildə keşişsiz bir kilsə vardı (fn. 116). (Fn. 117) William de Sauchay kilsəni Guisborough Priory -yə verdi, (fn. 118) və dağılmasından bəri avans Tac tərəfindən saxlanıldı. (fn. 119) Yaşayanlar bir rektordur.

Xeyriyyə təşkilatları

1735 -ci ildə Thomas Woodill, iradəsi ilə Ugthorpe'de 5 hektar və ya daha çox olan bir ərazini bu kilsə və Ugthorpe yoxsulları üçün hazırladı. Kirayənin bir hissəsi olan 2 funt sterlinq məbləği, 12 kirayə haqqı ilə birlikdə paylanırs. kasıblar arasında Ralph Robinson xeyriyyəçiliyinə görə 2 məbləğində ödəmişdirs. hər bir alıcıya. 1864 -cü ildə Zetlandlı Tomas Earl 1666 funt sterlinq 13 verdis. 4d. təsəlli verənlər, gündüz və bazar məktəbləri üçün tətbiq olunacaq dividendlər.

Wesleyan şapeli və məzarlığı 1814 və 1841 -ci illərin əməlləri ilə nəql edildi və 1836 -cı ildə sənədlə bir məktəb binası alındı.

7 İyun və 19 Oktyabr 1828 -ci il tarixli əməllərdən ibarət olan Ebenezer Şapeli olaraq bilinən ibadət evi, 23 İyul 1907 -ci il tarixli Xeyriyyə Komissarlarının əmri ilə satılmağa icazə verilmiş və əldə edilən gəlirlər indi yığıncaq şapelinin xərclərinin ödənilməsinə sərf edilmişdir. Xeyriyyə Müvəkkilləri tərəfindən təsdiq edilmiş əmanətlərə ötürülən West Roaddakı bir saytda.


Haunted evlər və sirli darvazalar: İrlandiya və rsquos gizli tarixi

The term “historical revisionism” or “secret history” is perhaps the most suitable category to describe a lavishly produced book about an historic mansion tucked away on the tip of the Hook peninsula in southwest Wexford. Loftus, The Hall of Dreams (Maison Noir Press, €125) by Helena B Scott adopts a new perspective and beguiling approach to the history of the house, said to be one of the most haunted in Ireland and known for its psychic disturbances.

Based on a Gothic story supported by historical facts, Scott’s text marries appealingly with Steve Meyler’s striking photographs of Loftus, its demesne and surroundings to create a substantial landscape-style book printed on silk paper. A mysterious and alluring landscape, the peninsula has attracted invaders from monks to Vikings and from Normans to Knights Templar. Previously known as Redmond Hall, its name was changed to Loftus Hall in 1666 following the Cromwellian conquest. Down the years it has masqueraded under many guises and in the 20th century became a convent and later hotel.

Through the use of tarot cards, each representing a specific subject, the author attempts to solve a mystery from the past – a paranormal experience which disturbed her in the hall and which she likens to a crime scene investigation. Containing a wealth of detail, this is not a crime novel nor a traditional textbook, and although some sections read like fiction, no parts are made up. The intriguing story, which embraces ley lines, geomancy and freemasonry, has many surprises and makes history come alive in a distinctive way. The book is best perused during the long winter nights curled up by the fireside when the reader should expect the unexpected.

A completely different approach to the built heritage is taken by Kimmitt Dean, who for 50 years has been gathering information about Ireland’s gate lodges. His third volume in the series, The Gate Lodges of Munster: a gazetteer, (Wordwell, €30) represents an exhaustive study of the history and architecture of 2,775 of these quirky buildings divided by county. The gate lodge was the prelude to the big house, a symbol of the power, status and wealth of the owner to impress passersby and neighbours.

Əlaqəli

Half of the lodges have been demolished, deserted or boarded up, sad reminders of halcyon days but a considerable number of fanciful and ostentatious styles survive. Many are characterful, such as Fota at Carrigtohill in Cork which is lovingly maintained, as well as the exquisite lodge at Muckross in Killarney. The decoratively thatched roof of Deenagh Lodge, also in Killarney, is now frequented by tourists in its new role as a tearoom. One of the most extravagant is Dromana at Villierstown in Co Waterford where the gate lodge, built in the Hindu-Gothic style, is better known than the mansion and comes with copper onion domes modelled on the Royal Pavilion in Brighton.

Dip into this book and you will go on dipping. Written in a brisk staccato style, it features the expressive lingua franca of architecture. You will learn about decorative fascias and entablatured breakfronts, carved bargeboards, ornamental quatrefoil toes, mouth-organ fanlights and a raft of plinths, friezes and cornices. The author has been on his perambulations again and the final volume of his life-long immersion into this huge enterprise will feature Connacht in 2019.

One of Ireland’s best-known castles at Kilkenny, occupying a commanding position over the river Nore, has been home to the powerful Butler family for more than six centuries and is a place where history lies deep. The Chief Butlers of Ireland and the House of Ormond (Irish Academic Press, €50) edited by John Kirwan, is an illustrated genealogical guide with a comprehensive record of the lineage of the Chief Butlers, dukes, marquesses and earls of Ormond and their families.

An illuminating 40-page essay by archaeologist Ben Murtagh outlines the complex history, architecture and archaeology of the castle with details on alterations, renovations and remodelling. Since 1969, it has been in State care and is now a major visitor attraction.

Antiquities of Rural Ireland (Wordwell, €25) by Muiris Ó Súilleabháin, Liam Downey and Dara Downey, sheds light on Ireland’s agricultural and rural past focusing on monuments sometimes overlooked. Divided into seven sections, the book ranges from farming and food-processing, settlement and historical routes, to turf-harvesting, salt-making and kelp-production.

Coastal features explored take in a selection of “old reliables” including Martello towers, coastguard stations, lighthouses and promontory forts. The final section looks at ritual and ceremony covering rock art, wedge tombs, ogham stones, holy wells and the absorbing story of cillíní, children’s burial grounds which occur in a diverse range of landscape settings. Illustrated throughout with maps, aerial photographs, colour images and sketches, this is an instructive handbook to help identify fixtures in the landscape.

Paul Clements is a contributor to the newly published Fodor’s Essential Ireland, 2019. His email address is: [email protected]

Subscriber Only

An index of selected articles available exclusively to our readers with an Irish Times digital subscription


Loftus History

NOTE: Loftus Parish in the 19th century and up to World War II comprised the township of Loftus plus the hamlets of Waupley and Streethouses.

When you set about getting to know Loftus, the first thing to get straight is its name. The Parish registers date from 1697 but the name on their covers read LOFTHOUSE – the spelling as the names of two other Yorkshire villages – both in the west of the county. Loftus in Cleveland kept that early spelling until c1890 so that it is written as Lofthouse on all census returns currently available to researchers. So if an ancestor of yours is recorded as being born at Lofthouse, Yorkshire, it may NOT mean your having to seek out parish registers covering Lofthouse in Nidderdale, or Lofthouse near Leeds – what you want could well be Lofthouse in Cleveland and therefore at Teesside Archives.

Loftus was a pre-conquest settlement, held by Siward, Earl of Northumberland. By the time the Domesday Book was compiled, however, the land around it had suffered a great deal from King William I's efforts to subdue his rebellious northern subjects. Much of it was recorded as 'lying waste'. The Percy family held the land for several generations, and Guisborough Priory owned more than 700 acres of it in the late 13th century.

The Parish Church of St Leonard (rebuilt 1811 and again in 1901), is believed to have dated from the 13th century, although it was almost certainly built on the site of an earlier Saxon Church, as a record of its clergy dates back to 1294.

Two miles to the south of Loftus lies the site of Handale Abbey – home of a religious community founded in 1133, though the ruins of it had all but disappeared at the beginning of the 19th century. From the dim and distant past of this area, a legend has survived (being more durable than bricks and mortar!). Most people will have heard of Wearside's 'Lambton Worm'. Loftus too, was plagued by a fearsome serpent which ate cattle (and fair maidens, of course) until one, Scaw, put an end to it with his trusty sword.

It's a pity that no local musician set the tale to music, as they did at Lambton, then perhaps the name of Loftus in Cleveland would be more widely known. (“Oxford Dictionary of Place Names” mentions Lofthouse in Nidderdale, Lofthouse near Leeds, but its compilers seem to have been unaware that we have a Lofthouse/Loftus in Cleveland).

Such reference books may overlook Loftus in our own times, but it was an important place in 18th and 19th century Cleveland. Unlike Skelton, Brotton and Marske, which were mainly agricultural communities until ironmaking started. Loftus had an 18th century industry – Alum mining. At the beginning of the 19th century, it ranked as a 'Market Town'. Alum miners mostly lived at Streethouses, coming into 'the township for the Thursday market.

Loftus has another distinction that dates back to 1801. Family historians are sometimes heard to lament the fact that England's earliest censuses – 1801, 1811, 1821 1831 include only numbers: no names. All we know about most East Cleveland parishes in 1801 is the number of households, and the number of men and women each contained. Loftus, however can boast something very like a complete census that was taken in 1801.

At that time, it was feared that French troops might attempt to invade the North East coast. Parish Constables in the danger area were required to supply certain information about farm stock, stores of bay and corn, numbers of inhabitants willing to help with defence arrangements, and number who would help if an area had to be evacuated.

Some parish Constables filled in the required returns with mere numbers others listed names of those willing to help. But William Dobson, Parish Constable of Lofthouse, did the job with commendable thoroughness. He wrote down the name of every householder, men as well as women, giving occupations, number of people in each household and the capacity in which each able bodied male was prepared to serve, should the need arise.

For example, we know that one, Joseph Toas, had three people in his household who would need help if evacuation became necessary that he earned his living as a labourer and that he was prepared to undertake the driving of farm stock to a place of safety. William Dobson actually went one better than the census takers later in the century. He recorded Thomas Atkinson, Sailor, absent at sea, and Kenneth McClean, away in prision. No need for researchers to scour the returns for 'strays' in this mini-census.
(You'll find it all in Appendix 3 of “Escape the Monster's Clutches” compiled by M Y Ashcroft. There's a copy in Teesside Archives and the Society also holds a copy) (Library is now at Teesside Archives. Ed)

One name is missing from William Dobson's list. Zachery Moore had been Lord of the Manor at Loftus until a few years before this time, but he was such a reckless spender that he had to sell out to the Dundas family who owned most of Loftus in the 19th century. John Walker Ord in “History of Cleveland” (1846) pays tribute to Sir Robert Dundas who died in 1844 having done a great deal to improve farming standards in the area and improving the quality of life for his tenants. He also built Loftus Hall.

In the 1850's, Loftus seems to have declined somewhat in importance. Whellan's “Topography of the North Riding” (1859) ranks it as a 'village' because its market had ceased to be held, except for the sale of meat. Oddly enough, it was 1857 that Loftus achieved another distinction – it was the first parish in what is now Langbaurgh Borough (Now Redcar & Cleveland – Ed) to open a cemetery. The first grave to be dug there received what the sea had left of a poor chap called William Raine who drowned when the 'Amelia' was wrecked off Staithes. He was washed ashore eight months later.

Then in 1865, Loftus iron mine was opened and the 'village' expanded like a balloon. It acquired a railway link with the rest of the area, and a Town Hall (1879) became the administrative centre for the new Urban District created in 1894. It even had a local newspaper of its own. “The Lofthouse Advertiser” commencing in 1876. Published by Joseph Cooke, who also ran a printer's business, it lasted into the 20th century.

Mining came to an end at Loftus in 1958 and Loftus U.D.C. was aborted by Langbaurgh Borough Council in 1974. (Teesside in 1968, Cleveland then Redcar & Cleveland – Ed.) Loftus has gone back to its village status now but it is a village that has every right to be proud of its history.

Parish registers for Loftus 1697 – 1909 are all at Cleveland County Archives, but some later ones have not yet been deposited. There are also some 18th and 19th century 'terriers' and an apprentice record 1809 – 1827 which could yield useful names. There are also non-conformist records for the area – Loftus and Staithes Methodist Circuit 1853-1966.

Census returns for the parish can be studied both at the archives and Redcar Reference Library. The F.H.S./ 1851 index volume 7 gives all Loftus inhabitants in that year. In its local Collection, Redcar Library has several booklets that will extend your knowledge. “The History of the Church of St. Leonard” by J.R.V Carter (1975) is one “A brief History of Loftus” by former Loftus Librarian Michael Oliver, published in 1984 is another. There are a couple of articles about Loftus Sword Dance team founded 1890, and if you fancy a look at copies of “The Loftus Advertiser” keeping the town ahead with the news between1879-1916, you will find issues for those years on microfilm at Redcar Library.

Lastly Loftus, like Marske, has a museum. Their old iron mine had been turned into “The Tom Leonard Mining Museum” open from April to October, photographs, mining tools and equipment can be seen there. Altogether, there's plenty to help you get to know Lofthouse / Loftus.


by the Late Mary Williams (Originally included in Journal of April 1992)

This version taken from CFH Journal October 2005.

Having many ancestors from Brotton and Loftus I have a keen interest in the area, I have transcribed the 1834 Pigots Directory for Skelton which covers Loftus, Brotton and Staithes in the main.


Transcript follows, I hope it is some use to you

Nivard Ovington in Cornwall (UK)

G.g.g.grandson of Ralph OVINGTON born 1775 Loftus, parents William and Mary living at the Warren and g.g.grandson of Thomas OVINGTON b.1818 and Jane Isabella WEBSTER b.1820 both of Loftus.


From Pigot & Co, National Commercial Directory of Yorkshire 1834

SKELTON, KIRK-LEATHAM, LOFTHOUSE, STAITHES AND NEIGHBOURHOODS.

SKELTON is a village and township, in the parish of its name, in the eastern division of the wapentake of Langbaurgh, North Riding, three miles and a half N. E. from Guisborough. It was formerly celebrated for its castle, which was erected by Robert de Brus, a Norman Baron, who came over with the Conqueror. There are now but few remains of the ancient building existing,
the whole having been modernised in 1794. It was once the seat of John Hall Stephenson, Esq. known in the literary world as the author of "Crazy Tales," it is now the residence of John Wharton, esq. The church, which is dedicated to All Saints, was rebuilt in 1775. The living is a perpetual curacy, in the gift of the Archbishop of York : the present incumbent is the Rev. William Close. The parish contained, in 1831, 1,241 inhabitant, and the township 781 of that number.

KIRK-LEATHAM is a village and township, in the parish of its name, in the same division and liberty as Skipton, about four miles and a half N.N.W. from Guisborough situate near the mouth of the Tees, and is chiefly celebrated for its hospital, founded and endowed by Sir William Turner, for the maintenance of forty poor persons, viz. ten men and ten. women, and an
equal number of boys and girls. There are a chaplain, a master, a mistress, a surgeon, and a nurse, who have salaries and apartments in the hospital the annual income of which amounts lo about £1,600.An elegant chapel adorns the centre of the building, and over the altar is a
splendid painting on glass. By means of a bequest made by Sir William Turner, a building for a free grammar school was erected in 1709, by the
nephew of the donor. There are, however, no scholars at present on the foundation,the premises being occupied by poor families rent-free. The church is a handsome structure, dedicated to St. Cuthbert the living is a discharged vicarage, in the gift of Henry Vansittart, esq. The parish contained, at the
last census, 1,074 inhabitants, and the township 663 of that number.

LOFTHOUSE is a village, in the parish of its name, (having no dependent township), in the same division, and liberty as Skelton, pleasantly situate about five miles E.N.E. from that town and 9 from Guisborough. The vicinity abounds with stone and alum rocks, the latter being worked to a considerable extent by Sir Robert Dundas, under the able management of Mr. William Hunton, and afford constant employment to nearly one hundred persons, thereby contributing largely towards the support of the village. The church is dedicated to St. Leonard the living is a rectory, in the gift of the crown, and incumbency of the Rev. Sir William Mursay, bart. Here are two Sunday schools, zealously superintended by the Rev. James Bruce, minister of the chapel for independents here. A customary market is held on Thursday, but it is by no means considerable. The parish contained, in 1821, 1,178 inhabitants,and, in 1831, 1,038.

STAITHES is a hamlet, in the parish of Hinderwell, in the same division and liberty as Skipton, 12 miles N.E. from Guisborough, and 11 N. W, from Whitby, situate on the coast of the North Sea, immediately under Cow-bar Nab, Fish curing is the principal occupation of the inhabitants, who are said to vie with Yarmouth in their method of preserving the herring. Haqqında
one mile hence are the extensive Boulby Alum Works, belonging to Messrs. Baker and Jackson, superintended by Mr. George Westgarth : these works employ many of the industrious poor. Population returned with the parish, which contained, in 1831, 1,881 inhabitants, 1,698 of whom were returned for the township of HINDERWELL, and 183 for that of ROXBY.

POST, SKELTON.-Letters arrive from and are despatched to GUISBOROUGH, daily,


Many Thanks to Nivard Ovington for transcribing the above and allowing us to use it on the site.

NOBILITY, GENTRY, AND CLERGY.
Bruce Rev. James, Lofthouse
Close Rev. William, Skelton
Dundas Right Hon.,Lord, Marsk
Dundas the Hon. Thomas, M.P. Up-Leatham
Harrison Rev. Joseph, Marsk
Hixon Mr. John Ellerby (attorney) Skelton
Hutchinson Mr. Thomas, Brotton
Lacy Jonathan, esq. Up-Leatham
Shaw Rev. Edward, Kirk-Leatham
Smith Rev. William, Hinderwell
Todd Colonel -, Lofthouse
Vansittart Henry,esq. Kirk-Leatham
Wharton John, esq. Skelton castle
Wilkinson Rev. Jos. Up-Leatham

ACADEMIES & SCHOOLS.
Adamson Catherine (brdng) Skelton
Adamson James, Skelton
Bailey Elizabeth, Kirk-Leatham
Binks Edmond, Kirk-Leatham
Cook Jane, Brotton
Creason William, Marsk
Metcalf Dorothy, Lofthouse
Mills Smith, Brotton
Rogers John, Marsk
Rogers Mary, Marsk
Sharp John, Skelton
Ward John, Lofthouse
Watson George, Lofthouse

ALUM WORKS.
Hunton Wm, manager, Lofthouse
Westgarth Geo. manager, Boulby

BAKERS.
Bonnett John, Staithes
Dowson Thomas, Staithes
Hasewell John, Lofthouse
Scott William, Staithes
Taylor Elizabeth, Staithes

BLACKSMITHS.
Bradley Thomas, Yearby
Carter Thomas, Skelton
Bryon Luke, Up-Leatham
Bryon Newrick, Marsk
Kilburn William, Skelton
Parvin John, Marsk
Robinson Isaac, Lofthouse
Robinson Robert, Skelton
Sanders John, Staithes
Savers Anthony, Lofthouse
Smallwood William, Staithes
Walker William, Lofthouse
Young William, Skelton

BOOT & SHOE MAKERS.
Adamson Leonard, Staithes
Bell Robert, Skelton
Brown Mark, Staithes
Brown William, Lofthouse
Bunting Thomas, Skelton
Hatherton John, Skelton
Hebron John, Lofthouse
Jackson William, Staithes
Johnson John, Skelton
Johnson Thomas, Yearby
Lewis John, Skelton
Low Thomas, Skelton
Pindar Jonathan (& clog) Staithes
Seamer John, Staithes
Simpson George, Brotton
Spinks James, Staithes
Thompson Thomas, Brotton
Wilkinson William, Up-Leatham
Wilson Thomas, Marsk

BUTCHERS.
Gibson William, Staithes
Mann Christopher, Staithes
Mann William, Lofthouse
Parks Thomas, Staithes
Stevenson John, Marsk
Ventriss William, Up-Leatham
Walker Thomas, Lofthouse
Walker Thomas, Staithes
Wilkinson William, Skelton
Williamson William & Son, Skelton

GROCERS & DRAPERS.
(See also Shopkeepers, &c.)
Adamson Robert, Lofthouse
Brown William, Lofthouse
Dixon William (& druggist) Skelton
Hutton Richard, Staithes
Longstaff George, Lofthouse
Macnaughten Duncan, Skelton
Macnaughten George, Lofthouse
Moore Ann & Son, Staithes
Moore Thomas, Lofthouse
Patten William, Lofthouse
Shemelds Thomas & Son, Skelton

HERRING CURERS.
Lavrick George, Staithes
Skelton Thomas, Hinderwell
Smallwood William, Hinderwell
Trettles Matthew, Staithes

JOINERS, CABINET MAKERS AND CARTWRIGHTS

Burton William, Staithes Carrick Mark, Skelton Chapman John,

Hinderwell Stonehouse Roger,

Lofthouse MILLERS. Bell James,

Lofthouse Moon Isaac & George,

Staithes Wilson John, Lofthouse

Breckon Elizabeth, Staithes

Gowland William, Skelton Robson Thomas, Brotton

SHOPKEEPERS & DEALRS IN GROCERIES & SUNDRIES.

Beadnall Thomas, Lofthouse

Coates Richard (and bacon dealer) Staithes

Robinson Benjamin, Skelton

Trettles Thomas (aud fish dealer) Staithes

Wilkinson Elizabeth, Skelton

Wilson Christopher, Skelton

Sanders Thomas, Up- Leatham

Bailey Charles, Kirk-Leatham

Shemelds Thomas & Son, Skelton

Brown Mark, Staithes Miscellaneous.

Bradley Robert, bricklayer, Yearby

Brown Addison, ship owner, &c. Staithes

Brown Ths.ship owner & master.Staithes

Dawson Thomas, linen, weaver, Skelton

Gibson William, retailer of beer. Staithes

Laverick Thomas, saddler, Staithes

Overend Thomas, slater, Lofthouse

Toase Thos. brazier & tinman, Lofthouse

Wilson Christr. retailer of beer, Skelton

George Hogarth, from .Marsk, every Tues. and Sat.-and Ths. Johnson, from Staithes,Wed.& Fri.

To STOCKTON, Jonathan Wilkinson, from Lofthouse,every Tues.-and Robt. Robinson, from Skelton, Wed. and Sat. To WHITBY, William Mann & Jonathan Wilkinson, from Lofthouse, every Fri- day, and Thomas Johnson, Thursdays.


Loftus: The Hall of Dreams - History

The Loftus hall which stands today on a baron edge of the Hook peninsula in County Wexford was built over the remains of Redmond Hall in 1870. Redmond Hall had been the residence of the Redmond family since around 1350.

On the 20 July 1642, during the Irish Confederate Wars, Redmond Hall was attacked by English Soldiers. The Soldiers took a ship from Duncannon Fort with around ninety men and two small canons. Alexander Redmond, who at the time was sixty eight years old, barricaded the Hall and prepared to defend it. At his side were his two sons Robert and Michael, some of their tenants, two men at arms and a tailor who happened to be working in The Hall at the time, a total of ten men. The English discovered that their small canons made little impression on the front door of The Hall, and to add to their troubles around half the English soldiers abandoned their captain to pillage the countryside. During the fight a heavy sea mist descended on the Hook Peninsula and the English forces were unaware that an Irish Confederate force in the area, coming to the aid of the Redmonds, had marched up behind them. Around thirty English soldiers escaped to their boat, many were killed including the English captain, with the remainder taken as prisoners. The next day several of the English prisoners felt the hangman’s noose tighten around their necks. On the 20th August a further eleven of the prisoners were hanged at New Ross.

Alexander Redmond was attacked several more times, but received favourable terms from Cromwell. When he died around 1651, his family, however, were evicted.


Where ‘the devil played cards’: Ireland’s ‘most haunted house’ on the market for €2.65m

T he mansion on the Hook Peninsula in Fethard-on-Sea, Co Wexford, was bought by local brothers Aidan and Shane Quigley in 2011 and subsequently opened to the public for the first time in 20 years in 2012.

Its foreboding presence and reputation as the most haunted house in Ireland has led to it becoming a tourist attraction and film location. The 2018 Gothic horror movie The Lodgers was filmed there in 2016.

According to legend, the devil himself is among those said to have visited Loftus Hall, arriving one stormy night in 1775 and befriending the young Anne Loftus.

Invited to play cards with Anne and the rest of the Loftus family, the devil’s identity was uncovered when his cloven foot was seen beneath his clothes.

He is said to have disappeared through the roof of the building, and a large hole remains today.

Although the building underwent an exorcism some years later, the legend persists.

Loftus Hall has established itself as a popular attraction, with tours operating throughout the year and peaking at Halloween.

It is being sold by Keane Auctioneers whose “ghostwriter” describes it as possessing “some of the most beautiful architectural design that can be found in any property of its kind” and “absolutely oozing with potential for possibly a boutique spa, country guest-house or many other commercial applications”.

Aside from its ghostly reputation, its other claim to fame is the ornate staircase in the main hall which was just one of three with the same design in the world. The other was the grand staircase on the Titanic, while there’s a similar one at the Vatican.

“This could be the retreat of dreams, for the house offers unrivalled views all over the Hook Peninsula, St George’s Channel and Dunmore East,” the auctioneers said. It is situated on 63 acres overlooking the sea in what the auctioneer describes as a “one-off, unique setting”.

“It is steeped in history, originally built by the Norman knight Raymond Les Gros (later known as Redmond) and portrays some of the most beautiful architectural design that can be found in any property of its kind.

“From the magnificent entrance/driveway, which leads to the front door, its truly captivating gardens, stone buildings, excellent car-parking, private beach and top quality multi-purpose lands – the house sits on overlooking all of these and takes in unrivalled views.”

Described as having the “potential to make one of the most stately homes in the country” it has 22 bedrooms on three floors, 14 bathrooms, reception and function areas.

“While in need of some extensive refurbishment, it maintains some of its “unique feature including the remarkable hand-carved staircase, magnificent fireplaces, unique architectural features (all with their own legendary stories and tales), to name but a few. “


The Legend of Loftus Hall

'THE Legend of Loftus Hall' dates from 1766, when the house was occupied by the Tottenham family.

L ord Tottenham had married Anne Loftus some years earlier and the couple had two daughters - one called Elizabeth, and other also called Anne - but his wife became ill and died while those girls were still very young, and Tottenham took another wife to assist in the bringing up of his daughters.

At the time, many ships landed on the shores of the peninsula and it was customary for their occupants to take shelter from storms at the great Hall. It was during one such storm, after Tottenham's daugthers had grown into young women, that a ship pulled up unexpectedly at nearby Slade Harbour, and a stranger made his way to Loftus Hall, where he too was taken in. This time though, the storm continued for days and even weeks, and so the stranger continued to reside at the big house.

Lady Anne Tottenham found herself becoming close to the visitor during all this time, and they would spend many hours sitting and talking to each other in The Tapestry Room, before spending the nights playing cards with other members of the family and occasional visitors.

During one of these games, Lady Anne dropped a card, and leaned down to pick it up. She saw a cloven hoof, and began to scream. The stranger had been exposed as The Devil - he immediately disappeared through the roof in a ball of fire, leaving the family shocked in The Card Room, and Lady Anne in a trauma from which she would never recover.

It is said that the family grew embarrassed by her state, and locked her away in the same Tapestry Room where she had spent so much time with the stranger. There she remained until her death in 1775 - and it is from there that her ghost is reputed to have haunted the house and surrounds ever since.

Meanwhile, poltergeist-like activity was blamed on the spirit of the devil for the many years that followed. While an exorcism was carried out many years later by the local Fr Thomas Broaders, it is said it wasn't 100 per cent effective. and that the house is still haunted to this very day.


Next owner of Loftus Hall

Aidan says he doesn't think there's any doubt that the next owner of the house will have a strong interest in the paranormal and in the house's history.

He said: "It's not something you're going to buy and accidentally discover, because it is world-renowned."

According to Aidan, Loftus Hall has a "funny way of picking its own owners".

He observed: "I think the next chapter of Loftus Hall will be an exciting one.

"I would love that the public will always have access to Loftus Hall - I wouldn't like to see it being returned to a private residence."

Aidan, for his part, says he has no regrets about the purchase of the house - saying it has been a very rewarding nine years.